Про липецькі хфабрики...

У кожного вдома є своя липецька фабрика.
Навіть декілька. Але хоч трісни а власні липецькі фабрики ми ніколи не помітимо.

Перше - енергозбереження та зменшення енергоспоживання
1,5 градуси. Саме на стільки потрібно зменшити температуру в приміщеннях аби стати енергетично незалежними від терористичної організації РФ. За 2 роки за ці гроші можна побудувати Гіперпул і автоматично ввійти в топ-10 передових країн світу, за 4 побудувати потужну АЕС, або купити 700 танків.

Отак ви можете диванно воювати проти Росії сидячи вдома.
Але всі разом. Авжеж кожен вважає що його доля настільки мізерна що нема сенсу навіть думати про це. І тому ніхто ніколи того не зробить. Бо "хай син пороха" мерзне...

Далі - позакривати всі до одного росіянські акаунти і програми. Всі . Без виключення. Неважливо на якому домені розміщений ВК. Не важливо де живе Дуров і які в нього погляди. Це російська програма. Все інше - нюанси. (лише для самовиправдання) І БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ кожен, хто, живучи в Україні, досі читає саме тут власне і ці самі слова — має ту саму "липецьку фабрику" вдома. Але себе ж треба трошки жаліть. Правда, розумію... Я ж бо "самий обіжений" - того на мені мої ж вимоги до інших працюють "трошки з поправкою"... Ага...

І от допоки українці сидять в ВК я не вірю в українську націю. І саме тому роблю кроки аби мені за неї не було соромно (а завів свій трактор я ще задовго до подій... Ще коли мені просто стало соромно за помилково !!!двічі!! судимого Президента ... Власне і пишу ці слова не з України, тому ніякого парадокса не шукайте. В ЄС поки ВК не заборонений. На жаль , але... та і власне оригінал цього тексту написаний не в ВК. Тут тільки дзеркало. Транслюється сюди автоматично кіберскриптами. Саме для тих кого і намагаємося вилікувати... Але якщо совість зачепило то підписуйтесь facebook.com/kropiva.ch)

Далі, треба визнати і свою провину - саме я власне 10 років тому якраз і займався тим що професійно підсажував українців на російський софт. "Нічого лічного", чисто бізнес. Хто ж знав... На арійський SAP у вас голодранців же грошей не вистачало. А тоді справді хотів бути корисний Нації, а не просто не встаючи з дивана ачпуітельно "вкалувать на буржуїв" на офшорному аутсорсі з ЗП овер 2 кілобаксів.
Але є величезна різниця що ти робив до 26 лютого 2014 року і після.
Бо Петя купив ту трикляту ліпецьку фабрику теж до подій. Звідки він міг знати що трапиться. Зараз - вона закрита. А от ваші липецькі фабрики (акаунти ВК) - нїт.
Після російської агресії та інших подій різкий перехід українських користувачів на неросійський софт мав стати настільки масовим щоб можна було потім дорікати і занадто толерантним (і продажним) європейцям і тому самому "Шоколадному Князю" на банковій.
Але ж ніхера... Тому коли якесь зрадонуте бидло пише про баригу і липецьку фабрику в ВК - в мене виникає тільки одне бажання - зібрати цей смердючий біомусор в одному бараці і з вигуком "Україна понад усе" та "Жертва Нації" зробити те що мене вчили в армії - застосувати те саме жахливо демонізоване ОМП - зброю масового знищення (на жаль поки заборонена лівацькими конвенціями). При чому якись суко спеціально найядерніший газ чи вірус аби нелюдська смерть була саме через нестерпно пекельні страждання. (на жаль це поки неможливо бо є військовим злочином, тому живіть йобані всепропадлики ... поки... прийде ваш час).

Ось як мене дратує таке лицемірство . Більше ніж лицемірів (по місцевому Heuchler) я ненавиджу тільки кацапидло.
І сидіти в своїй власній шкурній липецькій фабриці і дорікати звідти (з ВКурятника чи одноглазиків) "Вальцману" - це воно і є - те саме безбожне лицемірство. І для Нації це смертельно. Саме тому власне УНР і обісралось.
Продовження буде...
І бажано щоб ви прочитали його вже з будь яких інших але не російських соцмереж. (тому підписуйтесь ) Інакше все це було , як у нас кажуть , umsonst ... і Нація - це не про вас...